Support

Service top-prioriteit!

Vindt u goede en snelle service belangrijk? Houdt u van een persoonlijke en eerlijke benadering? U kunt ons bij IntoInternet altijd bellen, want we staan altijd voor u klaar. Wij willen dat u de service krijgt die u van een professioneel bedrijf verwacht, met de beste kwaliteit voor de beste prijs. Ook particulieren kunnen rekenen op een goede ondersteuning.

IntoInternet is er voor bedrijven en particulieren. Wij gaan net als u voor optimale kwaliteit. Wij zorgen ervoor dat u kunt vertrouwen op uw internetverbinding. Dat u kunt laten pinnen, telefoneren tegen lage kosten en een breed scale heeft aan televisiezenders.

Support bieden we op drie verschillende manieren:

Storing melden?

Kijk hieronder in het overzicht van gepland onderhoud of bekende storingen. Controleer daarna goed alle interne functies. Kunt u wel vanaf een andere computer werken? Werken alle diensten niet meer of alleen maar een? Wanneer de storingsmelding zo compleet mogelijk is, kunnen we deze het snelste oplossen. Staat uw storing niet in het overzicht en heeft u de interne controle uitgevoerd en is de storing niet verholpen? Mail of bel dan naar IntoInternet. Wij helpen u graag!

Bij voorbaat dank voor uw medewerking!

Vul storingsformulier in Bel: 088 999 5 666

Gepland onderhoud en storingen deze maand

F.A.Q.

  • Aansluiten op IntoInternet

    Overstappen naar IntoInternet

    Zijn wij al actief in uw omgeving? Dan is overstappen eenvoudig. Wanneer wij uw bestelformulier hebben ontvangen nemen wij z.s.m. contact met u op. Wij zullen in eerste instantie gaan bekijken op welke wijze wij uw adres kunnen aansluiten. Hierna kunnen wij de overstapdatum gezamenlijk met u bepalen (dit kan al binnen tien werkdagen na ontvangst van het bestelformulier). Wij zullen dan ook rekening houden met uw lopende contracten.

    Zijn we nog niet actief in uw omgeving?
    In nieuwe gebieden zullen wij eerst de haalbaarheid in kaart moeten brengen. Wanneer er een positief advies komt zullen we gezamenlijk met u de vervolgstappen doornemen. Voordat de verbinding gerealiseerd kan worden zullen wij ook gaan investeren in de benodigde infrastructuur. In nieuwe gebieden stellen we als randvoorwaarde een minimum aantal gebruikers. In de meeste gevallen kunnen we al vanaf 10 gebruikers gaan starten met het leveren van onze diensten. De doorlooptijd voor nieuwe gebieden zal hierdoor ongeveer 2 maanden bedragen.

  • Internetverbinding

    IP-nummers

    Werkt mijn alarm ook over de verbinding?

    Voor alarmering kunnen de beveiligingsbedrijven en verzekeringsmaatschappijen eisen dat de verbinding ook bij stroomuitval blijft functioneren. Met een verbinding van IntoInternet is dat niet het geval. Wij adviseren dan ook om de alarmering over een analoge of ISDN-lijn van KPN te laten verlopen. Ook is het mogelijk om uw centrale en het modem te koppelen op een UPS (een batterij), zodat ook bij stroomuitval de apparaten van stroom zijn voorzien. Verder zijn er ook alarminstallaties met een GSM-module, zodat bij stroomuitval meldingen via het mobiele netwerk naar uw beveiligingsbedrijf gestuurd kunnen worden. Uw leverancier van de alarminstallatie kan u hier meer over vertellen.

    Zijn mijn huidige internet, telefonie en pin-abonnementen nu overbodig?

    Inderdaad. IntoInternet levert internet, telefonie en pinnen. Let er wel op dat u uw telefonie-abonnement pas kunt opzeggen nadat u eventueel uw oude telefoonnummer heeft laten overzetten (porteren) naar IntoInternet. Voor internet en pinnen adviseren wij om een bepaalde overlap aan te houden tussen het actief worden van de diensten van IntoInternet en het afsluiten van de diensten van uw huidige aanbieder.

    Moet ik veel aanpassen bij mijn huidige apparaten?

    Alle diensten van IntoInternet zijn zodanig ingericht dat u in principe niets hoeft aan te passen om internet, telefonie en pinnen te laten werken. De monteur komt alles werkend bij u aansluiten. Enige uitzondering kan uw pin-apparatuur zijn. Deze moet geschikt zijn voor pinnen over breedband. Ga bij uw leverancier na of uw apparatuur hiervoor geschikt is.

    Werkt de fax ook over de verbinding?

    Voor fax geldt dat hier geen garanties over gegeven kunnen worden. Als het versturen van faxen voor u heel belangrijk is, adviseren wij om een analoge lijn van KPN aan te houden en hier de fax op aan te sluiten. Gebruikt u de fax voornamelijk voor inkomende faxen, dan is de optionele fax-service een heel goed alternatief. Hiermee worden binnenkomende faxen op uw faxnummer, verstuurd in een e-mailbericht naar uw e-mail account. Zo heeft u uw faxen altijd bij de hand.

    Wie zorgt er voor dat mijn huidige contract(en) beëindigd wordt / worden?

    Uw huidige contracten dient u zelf bij uw huidige provider op te zeggen. Let daarbij goed op eventuele opzegtermijnen en zorg er voor dat u altijd een overlap heeft. Om er zeker van te zijn dat u altijd bereikbaar bent, adviseren wij om pas op te zeggen als u van ons de datum bevestigd heeft gekregen dat uw nieuwe aansluiting actief is. Voor het opzeggen van uw telefonie raden wij aan om dit pas toe doen als het nummer overgezet is naar IntoInternet (geporteerd). Voor KPN geldt dat het telefonie abonnement automatisch wordt opgezegd met de portering. U ontvangt hiervan een bevestiging van KPN. Heeft u deze niet binnen 14 dagen ontvangen, neem dan contact op met KPN om er zeker van te zijn dat uw abonnement daadwerkelijk is opgezegd.

  • Diensten
  • Wijzigen en opzeggen

    Hoe kan ik een abonnement wijzigen of opzeggen?

    Neem hiervoor contact op met onze servicedesk op 088-9995666. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur. Tijdens het gesprek wordt u geïnformeerd over de eventuele resterende looptijd van uw contract en geven wij u alle informatie over de procedure rondom het opzeggen. Na het gesprek sturen wij een bevestiging van de opzegging per e-mail naar u toe.

    Wanneer kan ik mijn internetabonnement opzeggen?

    De internet- en telefonieabonnementen kennen een contractduur van minimaal 1 jaar. Na het eerste jaar kunt u uw abonnement per maand opzeggen. Zegt u een abonnement gedurende het eerste jaar op, dan zijn we genoodzaakt de resterende looptijd van de overeengekomen contractsduur ineens te factureren.

    Ik wil verhuizen. Hoe geef ik dat door?

    Neem hiervoor contact op met onze servicedesk op 088-9995666. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur. Tijdens het gesprek wordt u geïnformeerd over de eventuele financiële gevolgen van de verhuizing en geven wij u alle informatie over de procedure rondom van het verhuizen. Na het gesprek sturen wij een bevestiging van de verhuizing per e-mail naar u toe.

Is uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.

E-mailBEL: 088 999 5 666

Storingsformulier

Storing betreft (meerdere antwoorden mogelijk):
InternetTelefonieTelevisieE-mailWebsitePinnenBack-up onlineAlgemeen
Controle tegen spam: wat is de uitkomst van

--

Downloads